среда, 9 апреля 2014 г.

Модуль 10. Фасилітація з використанням комп’ютерних технологій . Рефлексія

    
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме ненав’язливо  допомагати групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.

     Як фасилітатор я повинна сприяти ходу процесу і полегшувати його. При цьому мені необхідно мати здатність зберігати об'єктивність і не концентруватися на дрібних деталях обговорення. Моя мета як тренера – допомогти учням почати працювати в команді з урахуванням точки зору індивідуальної активності кожного.

  Після завершення вивчення даного модуля, я зробила такі висновки: 

  • уміння розумно поставити запитання – основа якісного навчання; 
  • поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів; 
  • деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою і забезпечують успіх навчання.

Всьому, що необхідно знати, навчити не можна, вчитель може зробити тільки одне - вказати дорогу. 
Річард Олдингтон

Комментариев нет:

Отправить комментарий